Olguta si un bunic de milioane de Alex Moldovan – Recenzie

<answear.ro

Un SHARE, bossule! Sa fie bine, ca sa nu fie rau

Olguta si un bunic de milioane de Alex Moldovan este o carte pentru copii care se bucura de un succes rasunator printre prichindei. Naratiunea plina de artificii stilistice, dar si povestea personajelor au facut din aceasta opera literara alegerea preferata a copiilor care vor sa se delecteze citind. In articolul de astazi, noi vom vorbi putin despred aceasta carte, pentru aceia dintre dumneavoastra care nu prea stiu despre ce este vorba.

somproduct.ro

Si daca tot ati ajuns aici, pe site-ul nostru, vrem sa va simtiti privilegiati. Asadar, vrem sa stiti ca, daca va surade ideea achizitionarii acestei carti la un pret bun, va lasam mai jos detalii. Acestea fiind spuse, permiteti-ne sa incepem.

watchshop.ro

Olguta si un bunic de milioane de Alex Moldovan

Olguta si un bunic de milioane de Alex Moldovan – Despre ce este vorba?

Noi suntem de parere ca cel mai interesant lucru la orice carte e dat de protagonist/protagonista. Daca personajul principal nu pare a fi pe placul cititorilor, atunci degeaba scriitorul s-a gandit la niste super scene de actiune sau la unele pline de insemnatate. In cazul cartii Olguta si un bunic de milioane de Alex Moldovan, avem noroc. Protagonista, al carui nume nu credem ca mai ed cazul sa vi-l spunem, e de o figura. Nu prea ii place ei sa respecte regulile, iar viata i se pare plictisitoare daca nu strecoara si niste boacane pe undeva. Nu prea mai e la varsta la care lucrurile sa ii fie iertate asa usor, din pacate.

drmax.ro/

Are 12 ani, asa ca deja poate fi considerata o adolescenta. La varsta aceasta, provocarile se tin lant. Se schimba gandirea, se schimba cei din jur, iar prieteniile risca sa nu reziste. De aceea, si comportamentul Olgutei are de suferit. Iar faptul ca familia ei nu e chiar un exemplu, ingreuneaza si mai mult lucrurile. Insa, pana la urma, ce distractie ar mai fi sa urmaresti aventurile unui personaj, care e din start asa cum trebuie? Olguta va avea de invatat o gramada de lucruri despre prietenie, dar si despre familie, pe parcursul celor aproape 300 de pagini.

Bunicul vrea sa o vada

Intr-o familie, de obicei ar trebui sa fie lapte si miere. Parintii se iubesc, isi iubesc si copiii, iar zilele trec linistit, caci sunt pline de zambete si voie buna. Pentru Olguta insa, aproape nimic din ceea ce tocmai v-am spus nu prea se aplica. Ea aproape ca nici nu isi stie intreaga familie. De aceea, nici macar nu are habar ca femeia care vine la ea nu este o simpla straina. Ii este chiar ruda, adica matusa. Dar ea nu are de unde sa stie aceste lucruri.

Nici cand afla ca al ei bunic, pe nume Constantin, isi doreste sa o vada si sa vorbeasca cu ea, parca nu simte nimic. In mod normal, un nepot sau o nepoata abia asteapta sa se intalneasca cu bunicii. Olguta noastra insa, dupa cum v-am spus, nu are nicio treaba. Nu-si doreste sa il vada in mod special…Dar nici bunicul nu se lasa mai prejos. Vrea sa o vada si are de gand sa fie foarte convingator. De aici si pana la niste aventuri numai bune de citit nu mai este decat un pas. Alex Moldovan, autorul seriei cu Olguta ne surprinde din nou. Suntem siguri ca o sa va placa si Olguta si un bunic de milioane, noua peripetie a deja indragitului personaj. Daca ati citit-o,

2 thoughts on “Olguta si un bunic de milioane de Alex Moldovan – Recenzie