Cartea Antidot pentru depresie de Lisa Miller – Recenzie

flanco.ro/

Un SHARE, bossule! Sa fie bine, ca sa nu fie rau

Cartea Antidot pentru depresie de Lisa Miller, dupa cum ne putem da seama si din titlu, isi doreste daca nu neaparat sa vindece, cel putin sa ajute la diminuarea efectelor pe care aceasta boala nevazuta le poate avea asupra noastra, a tuturor. Pentru ca orice ar spune unii, depresia nu este un moft. Nu este un nimic, un fleac, de care sa poti sa scapi atunci cand vrei. Este o problema ce trebuie tratata cu seriozitate, intrucat poate duce la scenarii…tragice, daca ne intelegeti. Acestea fiind spuse, haideti sa vorbim putin despre aceasta carte. O puteti gasi astazi la un pret foarte bun in aceasta librarie online. Daca insa, nu sunteti convinsi ca ar merita sa o luati, haideti sa vedem si ce am putea gasi in ea, de fapt. Vom avea parte de o adevarata experienta, dar si de informatii valoroase despre acest subiect care apare din ce in ce mai des in discutiile din viata noastra de zi cu zi.

bookzone.ro

Cartea Antidot pentru depresie de Lisa Miller

Antidot pentru depresie de Lisa Miller
Antidot pentru depresie de Lisa Miller

Depresia se poate manifesta in diverse forme. Uneori poate fi perfida, ascunzandu-se in spatele unei oboseli. O oboseala pe care multi o catalogheaza ca o consecinta a prea multelor ore petrecute la serviciu. Sa a activitatilor ce presupun efort. Un soi de languishing. Insa, uneori, este vorba de mai mult de atat. Incepi sa te simti epuizat/a la fiecare pas, lipsit/a de chef, de o motivatie care sa te aduca in starea de a putea face pana si cele mai simple lucruri posibile.

Cartea Antidot pentru depresie de Lisa Miller se vrea a fi un soi de prieten tacut. Un prieten care sa ii faca pe toti cei ce sufera de aceasta conditie sa isi dea seama, in primul rand, ca sunt puternici si ca se pot vindeca. Toata ceata in gandire si in actiuni care probabil ca i-a curprins va putea fi risipita usor. Doamna doctor Miller va oferi raspunsuri la multe intrebari pe care poate ca si le pun adesea cei ce sufera de depresie. Si uneori, poate ca intervine si rusinea aceea de a intreba un specialist. Sau poate chiar si aceea de a vorbi cu vreun prieten sau cu vreo persoana apropiata. Insa, cand vine vorba de o carte, lucrurile sunt diferite. Puteti sa aflati informatiile necesare in liniste, la viteza pe care vi-o doriti.

bookzone.ro

O calatorie spirituala in cartea Antidot pentru depresie de Lisa Miller – Recenzie

Doamna Miller vorbeste in carte atat din postura de specialist in astfel de probleme, care a invatat si care a citit despre simptomatologie, cat si din postura de persoana care a incercat si a reusit sa aiba o calatorie spirituala, din care a reusit sa obtina multe raspunsuri revelatoare. Pe toate acestea le impartaseste cu toti cei ce ii cumpara cartea, desigur. In principiu, volumul de fata isi doreste sa aduca speranta. Sa lumineze ceea ce parea a fi un intuneric care nu se va sfarsi niciodata.

Pe langa investigatiile de tip RMN si studiile de specialitate, care confera o aura de profesionalism asupra fiecarui cuvant, gasim si partea umana, personala a doamnei doctor. SI pe langa acestea, avem si marturiile unor persoane care s-au confruntat cu aceasta problema. Pentru ca e din ce in ce mai intalnita in zilele noastre. Persoane care poate ca, la prima vedere, nu au nimic in comun. Fac parte din paturi sociale diferite si asa mai departe. Insa, avand in vedere nivelul de stres din societatea in care traim, indiferent de pozitie, poti ajunge foarte usor sa te intalnesti cu depresia. Deadline-urile pe care le ai la locul de munca sau poate situatia din familie pot fi factori care sa declanseze aceasta stare angoasanta.

Echilibrul este totul

Pentru a scapa din starea aceasta, e nevoie in primul rand de echilibru. Iar pentru a ajunge in acel punct, trebuie sa avem parte de raspunsuri, evident. Raspunsuri care sa ne aduca liniste, pace si sentimentul ca nu suntem singuri in aceasta lupta. Pe toate acestea le vom gasi in cartea Antidot pentru depresie de Lisa Miller. Este un adevarat bestseller, conform New York Times. Si din cate putem vedea, e posibil sa devina unul si in Romania. Asta, daca nu a ajuns deja.

Naratiunea, analiza senzoriala si restul de tehnici pe care le veti putea descoperi in fiecare capitol al cartii fac din aceasta o unealta buna pentru toti cei ce doresc o portita de scapare. Ar mai fi buna pentru limpezirea gandurilor si cartea Terapie 1 la cu 1 a doamnei Raluca Anton. Insa, desigur, depinde de fiecare persoana in parte. Nu spunem faptul ca gata, daca va luati cartea, o sa va vindecati, desigur. Depinde de la persoana la persoana. Plus ca, nu trebuie sa lasati deoparte nici ajutorul de specialitate. Pentru ca, uneori, oricat de buna ar fi o carte, parca tot o discutie cu un specialist, fata in fata, poate ajuta mai mult. Pentru ca ai intrebari si primesti raspunsurile in timp util.

Trebuie sa descoperi un sens

Stiti, de multe ori, depresia este vazuta si ca un punct, o intersectie cu foarte multe strazi pe care poti sa o iei. Insa tu nu poti pur si simplu sa alegi un drum, pentru ca simti ca nimic nu mai are rost. „Ce daca o iau pe drumul ala? Sigur nu va duce la nimic bun”. Simti ca pur si simplu nu mai are nimic sens, nu mai poti sa faci nimic, pentru ca e degeaba, pana la urma. Ei bine, dupa o lecturare a cartii acesteia de Lisa Miller, veti vedea ca totusi poate exista un sens.

Si e unul dintre lucrurile pe care orice persoana in deprresie trebuie sa le faca. Sa simta ca poate avea pana la urma un sens. Ca un soi de o luminita de la capatul tunelului, care o poate readuce in locul unde trebuie, intr-o viata mai buna. Un soi de ancora, daca preferati acest termen. Un soi de iesire, de scapare si de realizare ca lucrurile pot fi bune si ca trebuie sa aveti incredere in voi insiva, dar si in tot ceea ce puteti face. Pentru ca sunteti unici si puteti.

2 thoughts on “Cartea Antidot pentru depresie de Lisa Miller – Recenzie